Vichy NORMADERM Rengöring 2 - Review


Vichy NORMADERM Lätt Rengöring
Lugnande och lättanvänd rengöring som inte ska sköljas av, till oren och fet hud.
Speciellt lämplig till känslig hud.


Produktens Beskrivning: Reducerar orenheter och avlägsnar talg och makeup. Lugnar huden. Efterlämnar huden med en ren och behaglig känsla.

Min kommentar: Den fungerar väldigt bra de dagar man inte har smink (hemma dagar typ) den känns bra på huden och lämnar inget kvar men jag tycker inte att den fungerar så bra med att ta bort make-up så ingen rengöring som jag använder på kvällar om jag har smink på och den här rengöringen fungerar fantastisk bra som ansiktsvatten så använder den till det istället ibland för att rengöra lite extra. Den torkar inte ut och huden känns bra efteråt. Dock som produkt tycker jag att den känns lite för onödig för att jag skulle köpa den, isf istället för annat ansiktsvatten.

Pris: 155:-
Var: Apoteket
Köpa Igen: Nja
Betyg: 3/5 ♥
Se fler bilder på Normaderm serien här
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)