EOTD: Closer To The Edge


Produkter jag har använt i sminkningen:
Ansiktet
- Garnier BB cream
- Make Up Store Cover All Mix Concealer
- Elf High Defination Powder

Ögonen
- Unique Eyebrow Pen
- NYX Jumbo Eye Pencil "Milk" & "Black Bean"
- NYX Smokey Look Kit
- Vattenlinjen NYX Jumbo Eye Pencil "Milk"
- ELF cream eyeliner "Black"
- Yves Rocher Lash Plumping Mascara

Läpparna
- NYX round lipstick "Narcissus"
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Becka [fotoblogg]                       | http://photos-by-becka.fotoblogg.nu | 2012-05-08 | 16:20:06 |

Snyggt! :D

Becka [fotoblogg]                       | http://photos-by-becka.fotoblogg.nu | 2012-05-08 | 16:20:13 |

Snyggt! :D

ilenna                       | | 2013-05-15 | 15:57:12 |

hej, gud vad fint du sminkar dig! :D*
Jag tycker själv det är jättekul med smink och har länge letat efter nån vit ögonskugga utan att hitta en bra, men så funderar jag på att köpa en jumbo Eye pencil i 'milk' som jag ser att du använt här. Men hur länge räcker en sån penna egentligen? Udden ser ju ganska kort ut och vad jag förstår så är det inte som en kajal som man kan vässa och få fram mer utav om du förstår vad jag menar? :) Så tänkte mest om det är värt att lägga pengar på en ^^

Svar: Tack så väldigt mycket :) Jumbo eye pencil fungeerar verkligen super bra och milk är en effektiv färg som har bra pigment och som sitter på länge. Den innehåller 5 g så det ska bara vara att vässa den, men den är väldigt dryg och jag har använt den mycket men har inte behövt vässa den än så är inte helt säker faktiskt men den borde gå att vässa! :)
Therese Bertheim





»
»
»