Burt's Bees Radiance Day Creme - Review

Radiance Day Creme


Burt's Bees Radiance Day Creme
Produktens Beskrivning: Denna naturliga fuktgivare är speciellt framtagen av bidrottninggelé, en av naturens mest näringsrika ämnen och botaniska oljor för att förbättra hudens naturliga lyster. Bipollen hjälper till att upprätthålla nödvändig fukt medan kardborre- och björk extrakt minimerar uppkomsten av fina linjer och rynkor. Innehåll 55 gram. Används på morgonen efter rengöring. Applicera jämnt över ansikte och hals för en naturlig lyster.

Utvald råvara: Royal Jelly — Är en dyrbar och mycket näringsrik substans. Bidrottninggelé är gjord av nektar, pollen, blomdelar, vitaminer, mineraler och andra naturliga ingredienser. Enbart ett fåtal utvalda unga bin får detta som föda och blir i sin tur mogna och bördiga drottningar. Bidrottningar lever generellt 40 gånger längre än de arbetande bina.

Min kommentar: En härlig dagkräm med en mjuk och len formula som återfuktar utan att ge mer finnar. Den sjunker härligt in i huden och gör den smidig och len hela dagen. Hade gärna sett en mer hygienisk förpackning då den är väldigt dryg och räcker länge så skulle det kännas bättre med en pumpflaska. Jag har använt Burt's Bees Orange Essence Facial Cleanser till den här och resultatet har varit riktigt lovande. Dom motverkar inte direkt finnar helt men det kommer inte upp så många nya och jag har en knepig blandhy och den hjälper mot mina torra partier super bra. Som sagt har jag inte varit helt finn fri men mycket mindre än vanligt så skulle rekomendera denna till torr/normal hud eller de som bara har några få finnar.

Pris: 249:-
Var: iloveburt.se & eleven.se
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»