Sorry Bad Update


Ni får ursäkta min lite sämmre uppdatering. Vet att ni är vana med typ fyra nya inlägg om dagen men jag jobbar en massa och har så fullt upp och sen sover jag resten av tiden. Det känns iaf det men lite mer aktiv ska jag bli än vad jag har varit de senaste veckorn det kan jag lova. Nu när snön har börjat tina bort (ja vi har fortfarande snö kvar) och solen är uppe längre så känner jag mig mycket piggare och gladare så det är super skönt.

Är det något speciellt som ni saknar med min blogg? Jag vet att ni som har följt mig länge funderar var alla mina personliga inlägg och bilder tagit vägen då det är en ren skönhetsblogg just nu, men sanningen att säga har jag inte haft någon inspiration och ork att gå ut och runt för att fota nått förutom mina skönhetsbilder som naglar och smink. Men det beror även på att min bildhårdisk pajjade för några månader sen så som det ser ut nu så försvann alla mina tusentals bilder då jag inte hade någon backup. Hade precis köpt en för att flytta över de bilder jag verklign ville spara ifall det skulle hända nått men det hann jag ju inte så är lite olyklig nu ska ni veta.. Men jag har lämnat in hårddisken så jag hoppas verkligen att bilderna går att rädda. Håller tummarna! Men säg väldigt gärna till om ni saknar nått, någon kategori eller om ni vill att jag ska ändra nått :) Vill ju alltid utvecklas och ibland behövs några bra ideer så jag ber er ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym                       | http://vannichi.blogg.se/ | 2012-03-29 | 20:43:43 |

:)





»
»
»