Buzzador - Nivea Roll-On



I fredags fick jag ett paket från Buzzador och hämtade just ut det och ett paket från eleven, men det får ni se en annan dag. Buzzador paketet innehöll en fullstor Nivea Pure & Sensitive och tio mindre prova på, super söta. De är ju helt oparfymerade så de doftar inget vilket jag inte är så mkt för då jag vill ha doft. Men det ska bli spännande att få prova och ni ska få en recension när jag har provat de här några dagar och fått se hur de fungerar ^^,

Är du en BUZZADOR än? Och vad hoppas du få prova?
Vill ni också prova på spännande nyheterna gratis så klicka på den här länken och läs mer ^^,
Pure & Sensitive är en antiperspirant roll-on från NIVEA helt utan alkohol, parfym, färgämnen och konserveringsmedel. Den är berikad med lugnande och antiinflammatoriska kamomillextrakt, samt återfuktande avokadoolja. Pure & Sensitive roll-on ger dig ett effektivt 48 timmars antiperspriant skydd utan att irritera huden.

Vill du bli en Buzzador?! Klicka och registrera er här: https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Tezzili
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)