Maybelline Fit Me Powder - Review


Maybelline Fit Me Powder
Produktens Beskrivning: Den lätta formulan matchar hudtonen och ger ett naturligt resultat, så enkelt.
Fit Me Powder innehåller inga vaxer eller oljor.

Användning: Applicera Fit Me Powder med medföljande applikator. För en lättare täckning, applicera med en puderborste.

Min kommentar: Jag använder mig av nyansen 115 Ivory som är den ljusaste i serien och den passar mig riktigt bra. Jag använder alltid en puderborste till denna då den medföljande applikator är värdelös. Hade hellre sett en dosa utan den och haft spegeln i locket då den är under pudret nu och det är väldigt svårt att använda tycker iaf jag. Men det är ett bra puder med bra mattande egenskaper som håller större delen av dagen, den skulle ha fått en 4 i betyg om bara förpackningen hade varit bättre, den är snygg och bra men facket under är onödigt, hade hellre sett mer produkt.

Pris: 129:-
Var: Åhlens, Kicks m.fl
Köpa Igen: Kanske
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)