Maja & No Problem At All

Kvällen har jag spenderat på Tanne Gård och hjälp till med vår första klubbtävling i hoppning (glömde tyvärr kameran, dumma mig) men det var riktigt kul och alla var så duktiga. Sen har jag äntligen haft lite tid över att kolla igenom alla bilderna från dressyrtävlingen som jag var och fotade förra lördagen! Här får Maja lite bilder hon ville se så kommer många fler eftersom.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Becka [fotoblogg]                       | http://photos-by-becka.fotoblogg.nu | 2012-06-11 | 19:34:57 |

Jättefina bilder! ^^<3

Lotta                       | | 2012-06-17 | 09:46:10 |

Fina bilder ;-)
Blev de några flera bilder från ponny dressyren i Lycksele den 1\6? Pratade med dig där.Min flicka red på en vit c-ponny. Skulle vara roligt att se :-)
MVH Lotta [email protected]

Svar: Hejsan, jodå bilder blev det allt och fina också. Har dock jobbat så mycket så jag har inte hunnit gå igenom alla än men har ett par tjejer som hört av sig redan som jag ska prioritera men i veckan är jag nästan helt ledig så då ska jag fixa bilderna och lägga ut. Skicka gärna en liten beskrivning om häst och ryttare så kan jag se om jag hittar er dotter så kan jag fixa de bilderna direkt efter. Det var ju rätt många vita hästar så XD
MvH
Therese Bertheim
Therese

Lotta                       | | 2012-06-17 | 16:40:42 |

Hejsan!!
Han heter Harmonins Charmknutte, liten C-ponny, hade ett marin blått schabrak, knoppar i mannen men inte i luggen, rätt tjock pannlugg. Linn hade en blå kavaj.
Mvh Lotta ;-)

Svar: Tack det hjälpte bra.Har han grå man och brunt träns som det var nr 5 på?
Therese

Lotta                       | | 2012-06-17 | 19:04:51 |

Ja, de stämmer ;-)

Maja                       | http://mpuoli.blogg.se | 2012-06-20 | 12:07:16 |

Hej!
Skulle vara roligt om du ville skicka bilderna? :) Skulle vara duktig och kopiera från din blogg men duktig som du är så har du "skyddat" så man inte kan kopiera.. hehehe :)

Sedan var det en annan tjej som undrade om du hade fotat hon och hennes ponny, en d-ponny som är fux rätt så kraftig och tjejen som red hade likadan kavaj som jag :)
Kram
/ Maja

Svar: sv: Skickade bilderna nu. Trodde jag gjort det redan men glömde nog XD hade hennes häst knoppad man och pannlugg? Vitt schabrak? ett träns med en rad pärlor/stenar på och svarta handskar?
Therese





»
»
»