NYX Dorothy - swatches and review

Namn: 209 - Dorothy, NYX
Typ av lack: Hexagon Jelly Glitter
Lager som krävs för full täckning: 3-4 lager (dock 1-2 lager om man har ett annat lack under)
Volym: 12ml
Pris: 65kr

Jag har tre lager på bilden men skulle ha behövt ett fjärde ser man på bilden. Syns dock inte IRL då det är full täckning. Ett snyggt lack med en svart jelly bas och röda hexagon glitter i olika storlekar. Sitter som berget när man ska ta bort det tack vare glittret men ett rätt behagligt lack och det är riktigt snyggt. Dock behövs det mängder med överlack för att få en jämn yta, torkar relativt bra ändå.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Becka [fotoblogg]                       | http://photos-by-becka.fotoblogg.nu | 2012-07-13 | 23:12:25 |

Grymt snyggt! ^^

Helena                       | http://lackycorner.blogspot.com/ | 2012-07-14 | 10:42:55 |

Har du testat att använda den som layering? Tänkte ett lager över svart lack.

Svar: Jodå då är det grymt snyggt :) Men ett måste är att ha nått tjockare lack under för att det ska bli riktigt snyggt. ^^,
Therese

C-ree                       | | 2012-07-15 | 18:15:41 |

Hur många nagellack har du? :) Vore roligt att veta, jag har följt din blogg ett tag. Vore ett extra plus om du lade in en bild på alla. ^^

Svar: hejsan, jag har ca 250 lacker tror jag nu xD självklart skulle jag kunna det :D Hur tycker du jag borde visa dom? Alla på en bild eller alla lack från samma märken per bild? I Färg ordning per bild? Eller har du nått smart förslag ^^,
Therese

C-ree                       | | 2012-07-16 | 19:06:33 |

Alla på bild vore roligt så man verkligen får en riktig inblick i hur många det är! :)

Svar: okej ska fixa det. jag väntar på en helmer hurts från ikea som jag ska förvara alla mina lack i och då blir det att ta fram alla så väntar nog till dess men hoppas att den kommer snart :)
Therese





»
»
»