ELF Eyebrow Kit - review


ELF Eyebrow Kit
Produktens Beskrivning: Skapa ögonbryn som är fylligare, tjockare och mer definierat! Det färgade vaxet definierar och formar ögonbrynen och kompletterande pulver färgen håller dem välvda och fulländade. Den fördubblande ensidig pensel har en sida att hjälpa till att forma ögonbrynen medan den andra sidan hjälper till att fylla i dem. Denna duon ger varaktig färg och form för ett naturligt vackert utseende.

Hur: Använd den färgade gelen för att definiera och forma ögonbrynen med den vinklade borsten för exakta linjer. Ställ in färgen i med pulver färgen och fyll och blanda med borsten för en färdig naturlig look.

Min kommentar: Jag vet att många älskar den här men tyvärr tycker jag att den är lite för mörk för mig. Men den fungerar verkligen bra och ger ett fint hållbart resultat men jag använder nästan bara gelen för att jag tycker att pudret är alldeles för mörkt för mitt ljusa ansikte, ändå har jag den ljusaste som dom har att erbjuda. Men den känns naturlig och inte stel som vissa ögonbryns fixerings produkter brukar göra så det är ett stort plus.

Pris: 37:-
Var: Elf Cosmetics
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 4/5 ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)