Skumgummi Spolar


Skumgummi spolar är ett väldigt bra och skonsamt sätt att locka håret på. Man behöver varken clips eller hårnålar och fungerar dag som natt. Allt är återvinnings material så det är miljövänligt också!

Dom är väldigt lätta att använda och fungerar jätte bra att sova i. Här ser ni min lite slarviga test omgång och sen resultatet dagen efter. Jag använder inga produkter utan jag rullar bara upp dom i torrt hår och sen sover jag med dom och när jag tar ut dom morgonen därpå drar jag bara fingrarna igenom och rättar till lockarna som jag vill ha dom och sen borstar jag lite på huvudet. En ny favorit produkt då jag älskar lockar och dessa kan man få som man vill, många eller få, stora eller små m.m. :)


Bilden till vänster är när jag just tagit ur spolarna ur håret och den till höger har jag kammat igenom lite.
Som sagt slarvsatte jag upp håret för att prova. Man kan verkligen få riktigt fina lockar med dessa.
Finns på åhlens för 60kr per paket med 12st spolar.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria                       | http://marvelicious.blogg.se/ | 2012-02-29 | 21:28:21 |

vilka underbara lockar det blev av dem! :)





»
»
»