Läsar Frågor

Vilket är ditt favoritmärke på nagellack?
Isadora, OPI och China Glaze!!

Vilken borttagningsmedel tycker du är bäst?
För nagellack? Depends dip in tycker jag är suverän :)

Om man får missfärgade naglar, vad gör man för att få bort missfärgningen? :)
Testa borsta med tandkräm (en tandkräm som ger vita tänder). Annars finns det speciella lacker som hjälper. Depend och isadoras har bra.

Hur mycket brukar du betala för tull när du handlar på transdesign? Ingenting, bara hamnat i tullen 1 gånger på alla gånger jag beställt :)

Har flera flaskor med bara lite klart lack, överlack i och de är så jobbiga att använda tills de tar helt slut eftersom penseln inte når ner ordentligt. De är från olika märken. Min fråga är Kan jag hälla ihop alla i en flaska? Eller händer nåt kemiskt då så det blir pannkaka av alltihop?
Jag vet faktiskt inte, testa? Om du ändå inte kan använda dom till nåt :)

Vet du om det går att köpa dottingtols i vanliga affärer eller måste man köpa det på nätet?
Tror de bara finns på nätet, eller nagelsalonger.

Vilka sidor kan du rekommendera att köpa nagelgrejer? Nagellack och tillbehör typ? :)
förutom ebay så cherryculture.com, transdesign.com, nailsupplies.us är väldigt bra sidor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)