Länkbyte


Nu tänker jag sätta igång med en rolig grej. Jag tänkte börja att ha olika länkbyten och tips på bra bloggar ^^, Jag gör så att jag byter länk med någon som som vill, och som jag självklart tycker är värd att läsa. Jag har ju provat på det här med veckans blogg men det ran ju ut i sanden lite då det blev lite jobbigt. Men länkbyte gör jag i mån om tid och visat intresse :) Men jag hoppas ni har intresse och vill visa upp er lite ;) (A)

Så är du intresserad och vill göra ett länkbyte, och är den bloggen jag söker.. tveka inte.
Lämna din kommentar i bloggen så kan vi nog komma överens :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Becka [fotoblogg]                       | http://photos-by-becka.fotoblogg.nu | 2012-02-27 | 20:38:59 |

Om du gillar min fotoblogg så har jag gärna länkbyte med dig :)

Maria                       | http://marvelicious.blogg.se/ | 2012-02-29 | 21:35:17 |

Jag skulle gärna göra länkbyte, besöker din blogg för första gången och redan övertygad om att jag kommer titta in igen! :) Vad för sorts länkbyte har du tänkt dig? Typ att jag länkar till din blogg i ett inlägg och så gör du det samma till mig?



Hoppas du tycker min blogg är tillräckligt läsvärd ;)





»
»
»