Glossybox December 2012

Månadens box har namnet 'Glossy Anniversary'

Så har du beställt din prenumeration än? Och vad hoppas du hitta i boxen 2013?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,

♥ La Sultane De Saba Ginger Green Tea Body Lotion (269 kr, 150 ml) fick ett prov på 40ml
Fransktillverkad lyxlotion med grönt te och ingefära. Med en lätt formula tas den snabbt
upp av huden och återfukar på djupet. Inspirerad av orientaliska skönhetsritualer.

 

♥ Anatomicals Hot and Fiery B-Movie Body Cleanser (79 kr, 300 ml) fick en tub på 150ml
Värm upp kalla vintermånader med denna löddrande duschcreme från ett av våra
mest uppskattade varumärken under året. Härligt godisdoftande av cola!

 

♥ So Susan Micronized 8-Hour Eye Shadow Palette (129 kr) fullsize
Ögonskuggspalett från nylanserade SoSuan med grundaren Susan Chyis favoritnyanser.
Perfekt till vinterns festligheter med bas, kontur och highlight som framhäver dina ögon.

 

♥ Zoya Nailpolish 'Storm' (149 kr, 15 ml) fullsize
Mångfaldigt prisbelönt för bästa hållbarhet och miljötänk (de första som tog bort giftiga
ämnen och skapade ett mer naturligt nack). Framförallt älskad för sin trendiga färgskala.

 

♥ Kiss Nails imPRESS Manicure (100-120 kr) fullsize
Perfekt manikyr på bara några minuter med detta innovativa sätt att applicera lösnaglar.
Fina färger som sitter i flera dagar. Inget lim eller aceton som kan skada nageln behövs.

 

+ två månader på viaplay.

♥ Köpinformation

Glossybox är en prenumerationstjänst som kostar 139 kr per box som du får hem i brevlådan en gång i månaden. Den innehåller fem utvalda skönhetsprodukter som med hjälp av din skönhetsprofil som du fyller i är anpassade efter dig. Storleken på produkterna samt utbudet kan variera allt efter vilken skönhetsprofil man fyller i samt vad företaget har fått tag i för produkter. Se det som att julafton kommer varje månad! Mer information hittar du på Glossybox hemsida.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2012-12-21 | 10:18:32 |

Jag fick inga lösnaglar utan en Bronze face cream från ACO och sen fick jag Zoya Ziv istället...Jag är riktigt nöjd med min box. :-) Köpte nyårsboxen också..:-)

Svar: Okej älskar zoya lacket som jag fick <3 Är också super nöjd med boxens produkter. dock kommer nog inte lösnaglarna att användas på en stund iaf. Jag beställde också nyårsboxen och den var kanon! Kommer bilder på den ikväll! :D Vad fick du?
Therese

Anna-Cee                       | http://anna-cee.blogspot.com | 2012-12-21 | 16:43:34 |

Vilka bra produkter du fick! Jag förstår fortfarande inte varför jag inte har satt mig och beställt en prenumeration till mig själv...

Svar: ÅH det tycker jag verkligen att du ska göra! Super spännande varje månad! Blir du medlem så kanske du kan bli det via min länk (A) ^^, Är verkligen nöjd med produkterna som har varit i glossybox för i år! Hoppas på ett ännu bättre 2013 :D ^^.
Therese

Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2012-12-22 | 20:07:51 |

I min nyårsbox fick jag en ögonskuggspalett från NYX, ett rouge/lipgloss från Model Co, ett rött lipgloss från Kryolan, en svart mascara från BM beauty och ett silvrigt nagellack från Nails Inc, jag tror alla får lika i nyårsboxen, bara olika färg på lacket ev. Sedan fick man även med en guldig necessär. Jag är nöjd med den boxen också..:-)

Svar: Okej jo det är samma + lacket är samma färg :D Riktigt fint men älskar nyx paletten lite extra! <3
Therese

AmandaMathilda - Foto & vardag                       | http://amandamathildas.blogg.se | 2012-12-23 | 01:24:49 |

Åh, blev riktigt sugen att beställa en prenumeration själv nu.. Är det bra saker man får då? :) alltså kvalité mässigt? :)

Svar: ÅH det tycker jag verkligen att du ska göra! Super spännande varje månad! Blir du medlem så kanske du kan bli det via min länk (A) ^^,
Jag tycker att översiktligt har det varit super bra produkter från bra märken och kvalite. Kanske lite väl många shower gels och parfymprover men det är roligt att prova det också + att dom har gett ut många av årets nyheter! Rekommenderar verkligen att du ska prova för jag ska iaf fortsätta ett år till och hoppas på fler spännande märken och produkter.
Therese





»
»
»