Önskeinlägg: My Nail Polish Collection 5/8 - 2012

Här kommer min nagellackssamling 5/8 - 2012.
Det ser inte ut att vara allt för mycket men det är ändå allt som allt 486 lacker (12 China Glaze som jag glömde på bordet som kom nya i förr går som jag inte har hunnit visa er än och de två vårdande lacken jag köpte idag är inte heller med på bild)
 
• Jag har 301 nagellack
• 38 Vårdande-/ Bas-/ Överlack
• 147 Nail art lack
Så totalt blir det 486 lacker i min samling och ändå rensade jag bort 30st som ej är med på bild ^^,
Blev väldigt förvånad över antalet faktiskt, det växer med stormsteg men är det en hobby så är det ^^,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Becka [fotoblogg]                       | http://photos-by-becka.fotoblogg.nu | 2012-08-05 | 13:46:01 |

Åh Gud så många du har, hihi! ^^ ♥

Svar: sv: haha ja det har blivit en del XD allt bra med dig idag då?! :D
Therese

Helena                       | http://lackycorner.blogspot.com/ | 2012-08-05 | 13:46:24 |

Vilka härliga bilder! Av någon anledning så gillar jag verkligen att titta på andras samlingar på bild :)

Svar: sv: Ja det är super roligt att se både andras förvarings idéer och samlingar :D
Therese





»
»
»