Giveaway: Laroche-Posay Effaclar skin care

Hej på er alla, nu funderar jag om det finns intresse att få prova på produkter som jag redan har testat ett tag. Jag får hem många produkter och det är många som inte passar mig då jag har en svår hud att komma överens med så jag tänkte att istället för att bara kasta bort dom nästan fulla produkterna så kanske jag ska dela ut dom här om nån blir intresserad av att få chansen att prova nya produkter? Ni kanske hittar just eran nya favorit som ni inte kan leva utan.
 
Det blir endast såna som har hygieniska förpackningar så att man kan rengöra såklart så att de blir som nya! Jag tänkte börja kolla intresset om den här rengörings serien från Laroche-Posay Effaclar skin care som passar mot blandhy och de med fet/oljig hy. Den här serien innehåller en rengörings gel, ansiktsvatten och en ansiktskräm. Tillsammans har de ett värde på ca 500kr i nypris på apoteket och jag skickar med produktblad med info.
 
Allt har över 90% av innehållet kvar och jag petar ALDRIG i  mina produkter + att jag har spritat av dom ordentligt.
Så vill du få chansen att prova dessa produkter så skicka en kommentar i det här inlägget med ditt namn och e-mail adress och skriv gärna också varför du skulle vilja prova dessa.
 
Blir det flera intresserade så drar jag bara en slumpmässig vinnare som jag sen kontaktar via e-mail.
Skickar sen produkterna hem till dig med posten när jag kommer tillbaka.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Rebecka Klasson                        | | 2012-08-18 | 12:35:17 |

Jag skulle gärna vilja prova det för jag har inte riktigt hittat bra rengörings produkter för min hy och jag har inte riktigt råd att köpa och prova produkter som jag sen inte gillar.

Med vänlig hälsning,
Rebecka Klasson

Cornelia                       | | 2012-08-18 | 18:17:23 |

Jsg är just nu i en period där min hud inrte mår så jätte bra och det syns tydligt. Jag skulle verkligen behöva nya produkter och börja med en bra hudvårdsrutin. Har aldrig riktigt haft någon, men känner att det nu är ett måste. Dock är inte ekonomin på topp just nu, så skulle verkligen behöva ett bidrag. Skulle bli superglad!

Anna-Cee                       | http://anna-cee.blogspot.com | 2012-08-20 | 14:13:47 |

Jag är gärna med. Jag heter Anna Krylborn och min mejl är [email protected] . Anledningen till att jag vill ha dem är för att jag känner att min hudvårdserie inte funkar lika bra som den gjorde förr (använder Neutrogenas Orangea Serie). Jag har tittat runt på många olika recensioner om de här och de verkar vara något som passar min hud (har kombinerad/fet hy). Det är verkligen jättesnällt att du väljer att ge bort saker du inte använder. Jättegulligt!





»
»
»