Anatomicals Deep Cleansing Mud Mask - Review

Anatomicals Farewell the Scarlet Pimplehell
Deep Cleansing Mud Mask
Produktens Beskrivning: Från det engelska varumärket Anatomicals kommer här Anatomicals Mud Mask som boostar cirkulation och rengör dina porer på djupet. Den gör huden fräsch och ger lyster samtidigt som överflödigt fett absorberas och orenheter i huden försvinner. Är perfekt att använda som veckomask.
 
Min kommentar: En skön ansiktsmask mot orenheter. Den rengör på djupet och huden känns underbar efteråt. Den är extremt doftrik måste jag dock säga och om det är bra eller dåligt kan jag inte säga då det kan vara ingredienserna eller bara en hel del parfym så jag rekommenderar inte denna till er som har känslig hud eller en känslig blandhy. För mig gör det verkligen inget då den luktar gott och känns spaig. Den blir väldigt fort torr så jag sprutar på antingen vatten eller mitt rosenvatten från Rosenserien för att få den återfuktad igen så det rekommenderar jag att man gör då den räcker längre.

Pris: 39:-
Volym: 15 ml
Var: ?
Köpa Igen: Ja om jag hittar var man kan köpa dom.
Betyg: 4/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»