Ikväll blir det 3D ^^,


Ja ikväll klockan 21.30 blir det bio. Känns så skönt och jag älskar dom här filmerna ^^ Typ de ända skräck filmerna som är nått att ha. Final Destination 5 i 3D blir spännande dock följer Erik bara med som sällskap (A) han är lite för snäll men tur är väll det ^^, Men såhär ser iaf min kommande tid ut för ikväll ^^,


UPPDATE: Filmen var riktigt bra men jag tycker det är lite lustigt att det var mer 3D effekter på inledningen (texten med alla som var med i början av filmen) än vad det var under filmens gång XD Men jag tycker att 3D är lite överskattat så jag håller mig nog till vanliga orginalen! Glasögonen man får är ju inte heller det snyggaste XD + att dom var lite för stora så jag fick sitta och putta upp dom hela tiden!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


emelie                       | http://emeliesdiktblogg.blogg.se/ | 2011-09-14 | 20:05:42 |

Hej fina!

Just nu har jag tävling på bloggen där du kan vinna ett jättefint halsband! Det enda du behöver göra är att kommentera! Kram!

http://emeliesdiktblogg.blogg.se/2011/september/tavling-i-samarbete-med-silverbitense.html#comment





»
»
»