Update XD

Ja mitt liv rullar på som vanligt. Än har jag tyvärr inget jobb men det hoppas jag snart att jag kan ge en glad update om men vi får väll se ^^, I helgen var jag med mamma, lille bror och Heidie till stugan i Nordmaling (Hemörsundet) det var riktigt härligt och komma dit och träffa Pelle och Marika och lill kusinen Felicia. Vi målade lite (håller på att bygga ihop de 2 stugorna till en för att få fler rum och fler platser då vi har blivit många som är där och det är super roligt) ^^, Vi myste med bubbelpool ute på altanen, lite synd att det var så mulet så man såg inte stjärnorna som man brukar men härligt var det! Vi spelade super mario på Wii och en hel massa olika kortspel men även lite fotografering, dck inte så mkt då det var så tråkigt väder!

Här har ni en som njuter av havets storlek och allt man ser så långt ögat når!
Hon kunde stå hur länge som helst och bara titta på allt, fiskmåsar, båtar och vågorna. Härligt att se!

Ursäkta för lite grå och ostadiga bilder men vi väntade på regnet som inte hann komma innan vi for hem!

Just nu har jag tagit igen lite tv program som jag missat i veckan så som Den som dräper, Idol, Robert Gustavsson 3 tr och slutet på MTV EMA 2011 som jag inte orkade se klart igår men jag såg ju det mesta missade bara typ 15 min men det var riktigt roligt att se! Det är tur att allt finns på nätet ifall man har fullt upp! Det är även så jäkla kul att Vampire Diaries har säsongsstart fredag den 18! Har sett fram emot det! Hurra ;)

Nu ska jag redigera lite fler bilder och kanske se någon film tills Erik är hemma igen :) Kram kram
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


AMELIA                       | http://muff.blogg.se/ | 2011-11-07 | 21:40:27 |

hej, var gärna med på dagens blogg! :)

http://muff.blogg.se/2011/november/121107.html#comment





»
»
»