Rosenseriens Vitaminkur

Nu har jag testat Rosenseriens Vitaminkur, en av mina stora favoriter som jag köpte HÄR.
Så här beskrivs den av rosenserien:

"Snabbt återuppbyggande vitaminkur. Tillför huden näring och vitaminer samt bygger upp och återställer hudens naturliga vitalitet. Används som nattkräm ca 2 gånger per vecka eller när huden är i behov av extra vård. Passar alla hudtyper"



Den passar alla hudtyper, och används som nattkräm när huden är i behov av extra vård. Vilket den ofta är den här årstiden! Man kan även använda den som en ansiktsmask på 15 minuter och sedan torka bort det som inte absorberats av huden. Innehåller bland annat aloe vera-gelé, olivolja, trollhassel, A-vitamin och C-vitamin. En riktig vitaminboost!

Resultatet:
Förväntade mig inte att känna stor skillnad efter en nattbehandling med vitaminkuren, men hyn blev verkligen silkeslen och känns finare och jämnare än innan. Dessutom luktar det gott, och konsistensen är härligt tjock och smörig. Och jag måste säga att det känns jättebra att börja använda ekologiska och miljövänliga produkter som absolut inte är testade på djur. Rosenserien har många härliga produkter så de är värda att uppmärksamma. Förpackningen är en smart behållare som man inte behöver sticka ner fingrarna i, och därmed slipper man bakterier i den. Jag kommer att börja använda den här regelbundet någon gång i veckan, och kommer att använda den som ansiktsmask när jag ska förbereda mig för något speciellt. Den är även väldigt dryg så kommer att räcka länge!

Förresten, kolla in Rosenseriens Facebook-sida för att inte missa all olika nyheter bland produkterna!
Besökarna får vara med på olika grejer som t.ex. namngivning av produkter m.m :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym                       | | 2011-03-30 | 15:13:50 |

Emma                       | http://enblogg-emma.blogspot.com | 2011-03-30 | 15:16:50 |

Den låter fantastisk!

Maria                       | http://glamour.blogg.se/ | 2011-03-30 | 15:17:16 |

Låter som nått jag behöver :D Ska nog beställa!

Sanna                       | | 2011-03-30 | 15:17:35 |

underbar blogg du har!

Frida                       | http://sillalyster.bloggie.se | 2011-03-30 | 15:17:59 |

Super fin blogg :D

Hoppas du har haft en bra dag ? :)

Frida                       | http://sillalyster.bloggie.se | 2011-03-30 | 15:18:33 |

sv; Okej vad bra :) Jodå, min dag har varit lugn och skön, så jag har haft det bra ^^,





»
»
»