Lycksele Marknad

Japp i helgen är det marknad i Lycksele så då ska vi återvända igen! Alltid trevligt ovh i år kanske man hittar nått fint igen :) Hoppas dom säljer lite filmer också :) Kanske blir lite fotografering också men det får vi se om det blir tid till då vi ska ut på middag på lördag och vi åker ikväll när erik slutar jobba :)

Det blir iaf fullt i bilden då Kent, Kalle och Ilona ska åka med :) Lite trångt för dom där bak men aja ;)

Annars händer det inte så mkt just nu.. Kent sover och jag ska gå ut och ta en härlig promenad en timme eller så! Det är närmare 30 + grader i solen just nu så man kan ju inte riktigt stå imot att gå ut trotts att man är förkyld (Har aldrig nysit så här mkt på en dag som jag gjort de här sista 3 dagarna, och jag hatar verkligen att nysa)

Aja nu ska jag börja gå! Hej då!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Saga                       | | 2011-03-04 | 15:01:06 |

Alltid roligt med marknad ^^

Anonym                       | | 2011-03-04 | 15:01:13 |

Erika                       | http://eeriicaaa.blogg.se/ | 2011-03-07 | 20:14:07 |

Super fin blogg :D

Lina                       | http://llinaforslof.devote.se | 2011-03-07 | 20:14:32 |

Roligt med marknad ^^





»
»
»