Opersonligt


Japp min blogg har ju blivit lite opersonlig tycker jag nu på slutet men det är bara därför kag inte har haft varken plats eller ork för att fixa till det. Jag skriver om många olika produkter då ni har frågat om liter mer sånt och det tycker jag är skit roligt så fortsätt med det. Jag skriver ju bara om mina egna erfarenheter då jag inte är så kunnig men jag har haft intresse för skönhet länge så har väll läst på rätt bra själv. Skulle gärna vilja ha en Make up utbildning eller en speciell hudutbildning men det får man ta sen :) Jag är ju väldigt piffig på mig själv då jag älskar långa bad med skön peealing och tända ljus men även att expremetera med nya sminkningar, egna inpackningar och allt annat som ni får recept på :) Så jag hoppas att ni tycker om att läsa om det jag har att skriva men även att ni får ut nått av det också ^^,

Nu i februari hoppas jag att allt kommer igång på riktigt då jag har större plats och mer "fri" tid att göra olika sminkningar, foto sessioner, naglar och mycket, mycket mer! Men får ju först lägga all min kraft på att få lägenheten i det skick som man vill så att det känns som sitt eget hem, lite myspys. Tur att Erik inte bryr sig så mkt så jag får göra som jag vill nästan :)

Vi ska in i mitten av januari för att välja tapeter till sovrummet och sen har jag även funderat på om jag skulle köpa lite egen färg och rolla om badrummsdelen med badkaret (Det är nämligen ett stort "tvätt rum" där badkaret står och en mellanstor toa med dusch, hur bra är inte det på en skala?) I en ljusrosa färg så att det blir lite mer färg och ljus, men även lite mörkare hjärtan ska nog målas dit! Blir nog helmysigt! Har nog även tänkt köpa lite tapeter som man kan sätta/limma fast på garderobsdörrarna i hallen (då det är en hel vägg med bara garderober + vita tapeter i hallen så det är rätt tråkigt) och även kanske i sovrummet så att det blir lite extra mysigare och eget.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


johanna                       | http://johhanaa.bloggplatsen.se/ | 2011-01-11 | 11:47:02 |

grymt fin blogg , och fina bilder !

Sofie                       | http://sofieofnorway.blogg.no | 2011-01-11 | 19:50:06 |

Du hadde mange fina bilder!

Lina                       | http://llinaforslof.devote.se | 2011-01-11 | 20:34:19 |

Kul att ni fått en lägenhet <3 ::D

Camilla                       | http://camiillan.blogg.se/ | 2011-01-11 | 20:35:21 |

Super fin blogg du har!

Sara                       | | 2011-01-11 | 20:35:47 |

Super roligt med egen lägenhet!





»
»
»