Final Destination 5 i 3D

UPPDATE: Filmen var riktigt bra men jag tycker det är lite lustigt att det var mer 3D effekter på inledningen (texten med alla som var med i början av filmen) än vad det var under filmens gång XD Men jag tycker att 3D är lite överskattat så jag håller mig nog till vanliga orginalen! Glasögonen man får är ju inte heller det snyggaste XD + att dom var lite för stora så jag fick sitta och putta upp dom hela tiden!! Haha

Men om vi pratar om filmen så var den inte lika bra och skrämmande som sina föregångare! Lite besviken var man då de bytt lite stil. Tänker man på det så har de tidigare fyra filmerna haft sin "röda tråd" med varandra och haft liknande sätt, tex att dom dör på liknande sätt som dom skulle ha gjort i olyckan men i femman dog de på helt andra sätt. Dom har även tagit bort de här "ledtrådarna" som dom brukar kunna se på bilder m.m. Saknade sånna där små saker som alltid varit med för det blir lite roligare då och man får tänka lite mer :) Men helt klart sevärd!

♥♥♥/5


Den 9 september blir det BIO! Då blir det min först 3D bio måste jag erkänna!
Har inte hittat nån film jag skulle vilja se i 3D men vad skulle inte vara bättre än en skräck film?! Jag älskar dom andra 4 FD filmerna så jag hoppas verkligen den här är bra också :) Det blir toppen och jag längtar!


Handling: I FINAL DESTINATION 5 är Döden precis lika närvarande som alltid. Den utlöses då en man förutser en hemsk olycka och lyckas rädda sina medarbetare från en säker död. Men ingen kan lura Döden någon längre tid och i en skrämmande kamp mot klockan försöker dessa själar desperat finna nya vägar att undkomma med livet i behåll.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»