good morning!

Hej på er! Min dag börjar redan bra (Not) Jag tvingar mig upp ur sängen och sen när jag nästan är klar och ska gå till skolan så får jag ett sms om att vi inte har någon lektion på morgonen så då har jag gått upp helt i onödan.. Jag börjar istället kl 10.30 så jag kunde ha legat och sovit nu, men nej det är ju helt omöjligt att medela i tid XD Aja nu får jag fixa lite på bloggen istället, har ju varit ganska oaktiv nu i helgen då jag har varit borta! ^^,

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


EMSY                       | http://whatabeautifulworld.blogg.se/ | 2010-03-02 | 09:25:57 |

Ja visst är han! Vad gör dudå?

PAULINE                       | http://pauliine.blogg.se/ | 2010-03-02 | 09:52:10 |

:) tack!



vilken fin blogg du har. är det din häst?

elina                       | | 2010-03-04 | 22:34:34 |

Hej!



Det va ett tag sen du va inne på stallet??

har det hänt något finns många stall som saknar dig (L) Hoppas du kommer tillbacka //kram





»
»
»