Vinnare #1

Grattis Lasse ^^, Mejla dina uppgifter till ([email protected]) så kommer ett paket till dej innom kort ^^, Grattis ännu en gång önskar Therese och E.L.F ^^,


                                    Vinnar kommentaren;
Hejsan Therese,
Nu är det så att jag skulle vilja vinna din tävling för att jag och min flickvän firar 5 år den 25 mars så jag skulle vilja ge henne något fint! Hon är en underbar tjej som gillar allt som handlar om smink och just nu håller hon på att söka efter en Make up skola så jag har hört att E.L.F produkter är riktigt bra och hon har lite från dom redan men dock inte dessa grejjer! Dom skulle passa henne perfekt och jag skulle gärna vilja ge henne det här paketet till en romantisk middag :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elin                       | | 2010-03-01 | 13:01:02 |

Hoppas du kommer ha fler tävlingar då jag inte hann va med på denna ^^, <3

Teo                       | | 2010-03-09 | 13:30:24 |

roligt med tävlingar <3 hoppas du har en till sanrt !

Teo                       | | 2010-03-09 | 13:31:47 |

snart*





»
»
»