Flowering

Idag började dagen med att jag försov mej så jag missade första lektionen men jag hann komma just när andra lektionen skulle börja kl 10.15 så det var ju bra det iaf ^^, Jag har äntligen börjat klippa klart tyget till min klänning och det känns bra. Är bara lite nervös på hur det kommer att vara och sy i.. hmm min sylärare är också nyfiken men om jag har tur och det blir bra får jag MVG på kursen då jag inte har valt ett lätt arbete och jag har hunnit me resten också! Hoppas iaf på det! Nu ska jag käka midag och sen ut och rida Tindra <3 Blir skönt!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


fikus                       | http://erikabergvall.blogspot.com | 2010-02-02 | 17:46:05 |

- Det är toppen med mig.. Fick idag veta att jag klarade en tenta jag hade för några veckor sen.. Det var i Anatomi och Fysiologi och jag hade världens ångest innan.. men ikväll är jag GLAD :D haha

Sjdå? :)

Kram, Erika

Amanda                       | | 2010-02-07 | 18:33:33 |

hoppas du klarar det ^^,

Tina                       | | 2010-02-07 | 18:33:45 |

snygg blogg!





»
»
»