Tävling #1

I sammarbete med ELF presenterar jag nu min första tävling! =)
I potten ligger ett smink sätt som heter Get The Look - Dramatic Eyes.

 
För att vara med i tävlingen ska du:
1. Göra ett nytt inlägg på din blogg där du skriver om tävlingen och länka till både min blogg och
ELF.
2. Använd bilden nedan i ditt inlägg.
3. Klicka dej in på
ELF´s hemsida och kolla runt lite, och säg vad du tycker bäst om.
4. Skriv en kommentar till detta inlägget med din favortiprodukt och din motivering till varför just du ska vinna!

För extra lott :
- följ mig på
bloglovin.
tävlingen avslutas den 26 Februari

Har du inte blogg?
1. Maila 6st vänner och tipsa om tävlingen, precis som de som har blogg så ska du länka till min blogg och ELF hemsida.
2.Vidarebefodra sedan mailet till mig så att jag kan se att du har gjort det. (
[email protected])
3. Klicka dej in på
ELF´s hemsida och kolla runt lite, och säg vad du tycker bäst om.
4. Skriv en kommentar till detta inlägget med din favortiprodukt och din motivering till varför just du ska vinna!


Tävlingen avslutas den 26 Februari, altså om ca: en vecka! Jag drar lott om vem som vinner! :)

Lycka till! ♥♥

PS. vill du ha en extra röst? Och öka din chans?
Lägg till mig på
bloglovin och skriv varför just du ska vinna.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Malin 21 år, & Gravid.                       | http://mammaflikkan.blogg.se/ | 2010-02-08 | 16:53:49 |

Härligt, har du för dig då?

Becca | Bloggen om allt!                       | http://satiine.blogg.se/ | 2010-02-08 | 16:55:25 |

sv: Kollar på film :D ddsj?

Becca | Bloggen om allt!                       | http://satiine.blogg.se/ | 2010-02-08 | 18:10:08 |

sv: Det är en julfilm som heter "Christmas in Wonderland!" Den är ganska bra :)

Okej :P

Christin                       | | 2010-02-08 | 18:59:14 |

Jag vill tävla om sminkpaketet :)



Jag kollade på Elf´s hemsida och det jag gillar mest är fejkögonfransarna :)



Varför just jag ska vinna är för att jag har nästan aldrig chans att köpa nytt smink.Papap vägrar lägga pengar på sånt.Jag använder fortfarande samma smink som jag använde för nästan 5 år sedan,fasten man kan bli sjuk av det.

maria                       | http://mariadaos.blogg.se/ | 2010-02-08 | 20:33:46 |

svar: jo tack det är bra. hur är det själv? :)

jenny                       | http://jennysv.blogg.se/ | 2010-02-09 | 08:44:51 |

kul tävling, kanske är med o tävlar sen

Andrea                       | http://aboutandrea.blogg.no | 2010-02-09 | 16:32:54 |

jeg har også konkurranse i smarbeide med elf på min blogg! sjekk den ut:



http://aboutandrea.blogg.no/1265379128_konkurranse__vinn_pro.html

Silje Helene                       | http://chjoklad.blogg.se/ | 2010-02-09 | 19:47:49 |

Jag har skrivit i min blogg och det dära nu, och kollar på ELF's hemsida, det var ju råbra grejer där;o I alla fall vad jag gillar mest är Clarifying Pressed Powder, jag har letat och letat och letat efter en foundation som passar min hy, den är så ljus... men den tror jag nog att jag skulle kunna ha. Varför just jag ska vinna.. hm, jag älskar smink, en riktigt rolig hobby och väldigt bra när jag ska sminka dom jag ska fota också. Mennnn det jag saknar i min samling är en bra svart och vit, och bra ögonskuggor i dom färgerna är ganska dyra och dom pengarna har jag inte just nu så jag får antingen vinna eller vänta ett tag ;)

Kram;D



/Lagt in dig på bloglovin/

~Sara~                       | http://sarasyttre.blogg.se/ | 2010-02-09 | 22:20:27 |

Jag är med och tävlar! =)

Najsigaste produkten på deras hemsida tycker jag är The Beuty Encyclopedia, så himla smart för nybörjare, tror jag ska köpa den till lillsyrran. =D Har aldrig sett en liknande idé hos någon annan, instruktionsguide och sminkväska i ett liksom!



Varför jag ska vinna är för att jag länge velat beställa från e.l.f men aldrig har några pengar över! Och det är ju skamligt som sminkbloggare, att jag aldrig kan prova nya produkter som alla de andra hela tiden gör!



Lägger till dig på Bloglovin med!

- Julia -                       | http://jullwan.blogg.se/ | 2010-02-09 | 22:42:42 |

Hellu, Är med i tävlingen btw

Jag kjollade runt lite på e.l.f och tja, jag kan inte riktigt bestämma mig för vad som är "bäst" det finns så mycket!! :O :D så jag väljer allt! XD nej men om jag måste välja något av deras produkter så skulle jag nog troligtvis välja Custom Eyes ;D



varför ska jag då vinna? Jo det skulle betyda så mycket om jag för en gång skull vann något (har alltid otur när det gäller tävlingar) sad face Men också för att jag älskar e.l.f.s produkter och har länge varit intresserad av att beställa något från dom :D fast har aldrig haft råd tyvärr... :'(



Andréa                       | http://makeupartisten.blogg.se/ | 2010-02-10 | 11:59:46 |

Jag är med! Här är min länk: http://makeupartisten.blogg.se/2010/february/utkast-feb-9-2010.html



Jag gillar mest deras mineralögonskuggor, det är underbart att dom säljer så fint mineralsmink till så bra pris :)



Jag borde vinna för att produkterna verkligen skulle komma till användning hos mig, makeupartist som jag är! :)

Andréa                       | http://makeupartisten.blogg.se/ | 2010-02-10 | 12:00:31 |

Förresten! Jag följer redan dig på Bloglovin, hoppas att det räknas :)

madelen                       | http://madelenka.blogg.se/ | 2010-02-13 | 19:20:38 |

Im in! Kollade in på deras sida och det verkar som dom har super produkter till ett bra pris. Har hört att många pratar om deras smink och har varit otrligt nöjda. Jag tycker det mesta verkar vara super bra men jag fastnade lite för all over color stick. Tycker det låter som en praktiskt produkt som kan användas till mycket. Jag borde vinna produkterna för jag kommer verkligen att använda dom, jag gillar att sminka mig och älskar att testa meg fram och göra det bästa av sminket. Självklart vore det väldigt kul att vinna med atnke på att jag alltid brukar ha otur i annat. Jag följer dig på bloglovin hädanefter! :D

Camilla                       | http://metrobloggen.se/weddingbythesea | 2010-02-18 | 11:40:43 |

Hej! Jag vill vinna tävlingen!! (Gillar din blogg förresten, hittade den precis och kommer följa den hädanefter!)



Jag ska gifta mig i sommar och har bestämt mig för att min sminkning ska innehålla väl markerade ögon, sotade och bleka läppar! Vinsten skulle vara perfekt för mig, för jag får en chans att öva med bra produkter! (finns risk för att det inte kommer gå så bra annars.. gaaahhh!!) Måste ju utreda om jag verkligen passar i det innan jag sitter där på dagen D och blir sminkad (för jag tror inte mina nerver skulle palla att göra det på mig själv)!



En produkt som jag fastnade för på sidan är Smokey eyeshadow kit! Vill verkligen bli en fena på smokey eyes, men har inte riktigt produkterna för det!



Hoppas och hoppas på vinst och lugnade bridezillanerver! =)

lillblondin                       | http://againstallodds.blogg.se/ | 2010-02-20 | 01:02:10 |

Hellu, Är med i tävlingen btw

Jag kjollade runt lite på e.l.f och tja, jag kan inte riktigt bestämma mig för vad som är "bäst" det finns så mycket!! :O :D så jag väljer allt! XD nej men om jag måste välja något av deras produkter så skulle jag nog troligtvis välja Custom Eyes ;D



varför ska jag då vinna? Jo det skulle betyda så mycket om jag för en gång skull vann något (har alltid otur när det gäller tävlingar) sad face Men också för att jag älskar e.l.f.s produkter och har länge varit intresserad av att beställa något från dom :D fast har aldrig haft råd tyvärr... :'(

malin lidén.                       | http://mallaaa.blogspot.com | 2010-02-23 | 23:07:37 |

Hej, jag vill vara med & tävla. (:

om jag vinner skulle jag vilja ha Eyeshadow Set, Basic Browns. Jag verkluigen älskar ögon, ögon som lyser & ögonen är det enda jag sminkar.

Jag tycker att jag borde vinna eftersom jag kommer verkligen att använda de jag får om jag vinner, jag älskat att sminka mig & att testa mig fram och mixtra en massa med sminket, hoppas dehär räcker & att du inte ville ha mer förklaring än såhär, hihii. ^^

Markus L                       | | 2010-02-28 | 21:38:12 |

Hejsan Therese,

Nu är det så att jag skulle vilja vinna din tävling för att jag och min flickvän firar 5 år den 25 mars så jag skulle vilja ge henne något fint! Hon är en underbar tjej som gillar allt som handlar om smink och just nu håller hon på att söka efter en Make up skola så jag har hört att E.L.F produkter är riktigt bra och hon har lite från dom redan men dock inte dessa grejjer! Dom skulle passa henne perfekt och jag skulle gärna vilja ge henne det här paketet till en romantisk middag :)

Anonym                       | | 2010-12-23 | 15:52:13 |

Ina                       | | 2010-12-23 | 15:52:21 |

Jag är med och tävlar! =)

Najsigaste produkten på deras hemsida tycker jag är The Beuty Encyclopedia, så himla smart för nybörjare, tror jag ska köpa den till lillsyrran. =D Har aldrig sett en liknande idé hos någon annan, instruktionsguide och sminkväska i ett liksom!



Varför jag ska vinna är för att jag länge velat beställa från e.l.f men aldrig har några pengar över! Och det är ju skamligt som sminkbloggare, att jag aldrig kan prova nya produkter som alla de andra hela tiden gör!



Lägger till dig på Bloglovin med!



Marie                       | | 2010-12-23 | 15:52:39 |

Jag vill tävla om sminkpaketet :)



Jag kollade på Elf´s hemsida och det jag gillar mest är fejkögonfransarna :)



Varför just jag ska vinna är för att jag har nästan aldrig chans att köpa nytt smink.Papap vägrar lägga pengar på sånt.Jag använder fortfarande samma smink som jag använde för nästan 5 år sedan,fasten man kan bli sjuk av det.



Stina                       | | 2010-12-23 | 15:53:14 |

Jag är med och tävlar! =)

Najsigaste produkten på deras hemsida tycker jag är The Beuty Encyclopedia, så himla smart för nybörjare, tror jag ska köpa den till lillsyrran. =D Har aldrig sett en liknande idé hos någon annan, instruktionsguide och sminkväska i ett liksom!



Varför jag ska vinna är för att jag länge velat beställa från e.l.f men aldrig har några pengar över! Och det är ju skamligt som sminkbloggare, att jag aldrig kan prova nya produkter som alla de andra hela tiden gör!



Lägger till dig på Bloglovin med!

Emmy                       | http://spermy.blogg.se/ | 2010-12-23 | 15:53:31 |

Jag är med och tävlar! =)

Najsigaste produkten på deras hemsida tycker jag är The Beuty Encyclopedia, så himla smart för nybörjare, tror jag ska köpa den till lillsyrran. =D Har aldrig sett en liknande idé hos någon annan, instruktionsguide och sminkväska i ett liksom!



Varför jag ska vinna är för att jag länge velat beställa från e.l.f men aldrig har några pengar över! Och det är ju skamligt som sminkbloggare, att jag aldrig kan prova nya produkter som alla de andra hela tiden gör!



Lägger till dig på Bloglovin med!

Elin                       | | 2010-12-23 | 15:53:44 |

Jag är med och tävliar

Erika                       | http://eeriicaaa.blogg.se/ | 2010-12-23 | 15:54:04 |

Jag är med och tävlar! =)

Najsigaste produkten på deras hemsida tycker jag är The Beuty Encyclopedia, så himla smart för nybörjare, tror jag ska köpa den till lillsyrran. =D Har aldrig sett en liknande idé hos någon annan, instruktionsguide och sminkväska i ett liksom!



Varför jag ska vinna är för att jag länge velat beställa från e.l.f men aldrig har några pengar över! Och det är ju skamligt som sminkbloggare, att jag aldrig kan prova nya produkter som alla de andra hela tiden gör!



Lägger till dig på Bloglovin med!

Lina                       | http://llinaforslof.devote.se | 2010-12-23 | 15:54:27 |

Jag är med och tävlar! =)

Najsigaste produkten på deras hemsida tycker jag är The Beuty Encyclopedia, så himla smart för nybörjare, tror jag ska köpa den till lillsyrran. =D Har aldrig sett en liknande idé hos någon annan, instruktionsguide och sminkväska i ett liksom!



Varför jag ska vinna är för att jag länge velat beställa från e.l.f men aldrig har några pengar över! Och det är ju skamligt som sminkbloggare, att jag aldrig kan prova nya produkter som alla de andra hela tiden gör!



Lägger till dig på Bloglovin med!

Viktoria                       | http://viktoriiaz.blogg.se/ | 2010-12-23 | 15:54:47 |

Jag är med och tävlar! =)

Najsigaste produkten på deras hemsida tycker jag är The Beuty Encyclopedia, så himla smart för nybörjare, tror jag ska köpa den till lillsyrran. =D Har aldrig sett en liknande idé hos någon annan, instruktionsguide och sminkväska i ett liksom!



Varför jag ska vinna är för att jag länge velat beställa från e.l.f men aldrig har några pengar över! Och det är ju skamligt som sminkbloggare, att jag aldrig kan prova nya produkter som alla de andra hela tiden gör!



Lägger till dig på Bloglovin med!

Josefin Gard                       | http://josefingard.blogg.se/ | 2010-12-23 | 15:55:08 |

Jag är med och tävlar! =)

Najsigaste produkten på deras hemsida tycker jag är The Beuty Encyclopedia, så himla smart för nybörjare, tror jag ska köpa den till lillsyrran. =D Har aldrig sett en liknande idé hos någon annan, instruktionsguide och sminkväska i ett liksom!



Varför jag ska vinna är för att jag länge velat beställa från e.l.f men aldrig har några pengar över! Och det är ju skamligt som sminkbloggare, att jag aldrig kan prova nya produkter som alla de andra hela tiden gör!



Lägger till dig på Bloglovin med!

Anonym                       | | 2010-12-23 | 15:55:13 |

Anna                       | | 2010-12-23 | 15:55:29 |

Jag vill vara me ^^

Anonym                       | | 2010-12-23 | 15:55:34 |

Jane                       | http://jeino.blogg.se/ | 2010-12-23 | 15:55:56 |

Jag är med och tävlar! =)

Najsigaste produkten på deras hemsida tycker jag är The Beuty Encyclopedia, så himla smart för nybörjare, tror jag ska köpa den till lillsyrran. =D Har aldrig sett en liknande idé hos någon annan, instruktionsguide och sminkväska i ett liksom!



Varför jag ska vinna är för att jag länge velat beställa från e.l.f men aldrig har några pengar över! Och det är ju skamligt som sminkbloggare, att jag aldrig kan prova nya produkter som alla de andra hela tiden gör!



Lägger till dig på Bloglovin med!

Emma                       | http://enblogg-emma.blogspot.com | 2010-12-23 | 15:56:13 |

Jag är med och tävlar! =)

Najsigaste produkten på deras hemsida tycker jag är The Beuty Encyclopedia, så himla smart för nybörjare, tror jag ska köpa den till lillsyrran. =D Har aldrig sett en liknande idé hos någon annan, instruktionsguide och sminkväska i ett liksom!



Varför jag ska vinna är för att jag länge velat beställa från e.l.f men aldrig har några pengar över! Och det är ju skamligt som sminkbloggare, att jag aldrig kan prova nya produkter som alla de andra hela tiden gör!



Lägger till dig på Bloglovin med!

Maja                       | http://mpuoli.blogg.se/ | 2010-12-23 | 15:56:44 |

Jag är med och tävlar! =)

Najsigaste produkten på deras hemsida tycker jag är The Beuty Encyclopedia, så himla smart för nybörjare, tror jag ska köpa den till lillsyrran. =D Har aldrig sett en liknande idé hos någon annan, instruktionsguide och sminkväska i ett liksom!



Varför jag ska vinna är för att jag länge velat beställa från e.l.f men aldrig har några pengar över! Och det är ju skamligt som sminkbloggare, att jag aldrig kan prova nya produkter som alla de andra hela tiden gör!



Lägger till dig på Bloglovin med!

Anonym                       | | 2010-12-23 | 15:56:56 |

Maria                       | http://glamour.blogg.se/ | 2010-12-23 | 15:57:17 |

Jag är med och tävlar! =)

Najsigaste produkten på deras hemsida tycker jag är The Beuty Encyclopedia, så himla smart för nybörjare, tror jag ska köpa den till lillsyrran. =D Har aldrig sett en liknande idé hos någon annan, instruktionsguide och sminkväska i ett liksom!



Varför jag ska vinna är för att jag länge velat beställa från e.l.f men aldrig har några pengar över! Och det är ju skamligt som sminkbloggare, att jag aldrig kan prova nya produkter som alla de andra hela tiden gör!



Lägger till dig på Bloglovin med!

Frida                       | http://sillalyster.bloggie.se | 2010-12-23 | 15:57:32 |

Jag är med och tävlar! =)

Najsigaste produkten på deras hemsida tycker jag är The Beuty Encyclopedia, så himla smart för nybörjare, tror jag ska köpa den till lillsyrran. =D Har aldrig sett en liknande idé hos någon annan, instruktionsguide och sminkväska i ett liksom!



Varför jag ska vinna är för att jag länge velat beställa från e.l.f men aldrig har några pengar över! Och det är ju skamligt som sminkbloggare, att jag aldrig kan prova nya produkter som alla de andra hela tiden gör!



Lägger till dig på Bloglovin med!

Anonym                       | | 2010-12-23 | 15:57:38 |

Malin                       | http://mkarlstrom.blogg.se/ | 2010-12-23 | 15:58:15 |

Hej, jag vill vara med & tävla. (:

om jag vinner skulle jag vilja ha Eyeshadow Set, Basic Browns. Jag verkluigen älskar ögon, ögon som lyser & ögonen är det enda jag sminkar.

Jag tycker att jag borde vinna eftersom jag kommer verkligen att använda de jag får om jag vinner, jag älskat att sminka mig & att testa mig fram och mixtra en massa med sminket, hoppas dehär räcker & att du inte ville ha mer förklaring än såhär, hihii. ^^

Nicolina                       | http://nicoolinaah.blogg.se/ | 2010-12-23 | 15:58:33 |

Hej, jag vill vara med & tävla. (:

om jag vinner skulle jag vilja ha Eyeshadow Set, Basic Browns. Jag verkluigen älskar ögon, ögon som lyser & ögonen är det enda jag sminkar.

Jag tycker att jag borde vinna eftersom jag kommer verkligen att använda de jag får om jag vinner, jag älskat att sminka mig & att testa mig fram och mixtra en massa med sminket, hoppas dehär räcker & att du inte ville ha mer förklaring än såhär, hihii. ^^

Anonym                       | | 2010-12-23 | 15:58:38 |

Ellen                       | | 2010-12-23 | 15:58:51 |

Jag vill vara me och tävla!

Ellen                       | http://shettisfuxarna.blogg.se/ | 2010-12-23 | 15:59:11 |

Hej, jag vill vara med & tävla. (:

om jag vinner skulle jag vilja ha Eyeshadow Set, Basic Browns. Jag verkluigen älskar ögon, ögon som lyser & ögonen är det enda jag sminkar.

Jag tycker att jag borde vinna eftersom jag kommer verkligen att använda de jag får om jag vinner, jag älskat att sminka mig & att testa mig fram och mixtra en massa med sminket, hoppas dehär räcker & att du inte ville ha mer förklaring än såhär, hihii. ^^

Tina                       | | 2010-12-23 | 15:59:23 |

Jag vill vara me!





»
»
»