Make a Mistake

Jag har fastnat i min design förändring. Sitter och försöker att koda den men det går inte. Jag börjar bli lite galen och otålig.. Inget verkar funka så jag vet inte hur jag ska göra XD.. Jag får inte tillbaka menyn på höger sida som jag vill och när jag får det stämmer det inne alls så när jag ska försöka fixa det så åker den bara längst ner och stannar där.. Det är väldigt frustrerande ska ni veta XD Ännu en anledning varför man inte håller på att byta design så ofta. Till sist blir man oftast inte helt nöjd heller..

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia                       | | 2010-02-01 | 18:38:44 |

verkligen utsökt bloggdesign du har ^^,

Lina                       | | 2010-02-01 | 18:40:08 |

Tycker att din bloggdesign är skit snygg <3

fikus                       | http://erikabergvall.blogspot.com | 2010-02-01 | 19:47:17 |

kan inte göra annat än att hålla med dig om det, Remember the titans är LÄTT en av världens bästa filmer!!! Loves it ;P

Marie                       | http://iceblink.blogg.se/ | 2010-02-01 | 22:13:37 |

Jag har en testblogg där ja ändrar allt innan ja lägger in den på den vanliga bloggen :) Är så mkt enklare :P





»
»
»