Hatar datorer!!!! :@

Åhh vad arg jag känner mig.. Igår köpte jag och Erik en ny extern hårddisk på 1tb då vi behövde en större då jag bara har en 500G så den var rätt full med alla mina bilder och filmer m.m. Så min tanke var ju såklart att ha den gammla för alla mina bilder och den nya skulle jag ha ell media så som film och musik. Idag satt jag och förde över alla 200 filmer och ett okänt antal låtar till den nya disken. När det var gjort så raderade jag såklart bort allt som jag förde över från den gammla för att få mer plats till alla mina bilder och det gick ju hur bra som hellst men så nu för kanske 5min sen så dog typ hela den nya hårddisken. Det står att man måste formatera om hela skiten och då försvinner ju ALLT som finns på den som jag har rederat från den förra så jag har ingen chans att få tillbaka det.. ÅHH jag har bara lust att skrika! Men när jag skulle formatera om den så står det sen att det inte går att fotmatera om disken så nu kan man inte ens öppna den.. Fattar inte vad som händer. Dumma Elgiganten som sålde den, känns som att man förlorar allt då man måste börja om på nytt och vissa saker kommer man aldrig att få hem igen och det känns så förbannat irriterande jävla dumt så jag tror jag sliter av mig håret snart. Tur iaf att det inte är mina bilder som är borta så skulle jag nog gråta i några veckor!!

:@ Men vad gör man?! Bara att gilla läget och försöka bli glad igen!! :@

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hannah                       | http://hannahhamberg.blogg.se/ | 2010-08-28 | 23:54:06 |

Hej! Allt bra med dig ?

Det är så att jag har en frågestund på bloggen,

och det skulle vara kul om du frågade något. Självklart så blir du länkad om du frågar något

och det är ju hur bra som helst! :)

Ha det bäst, kram <3

Elin                       | | 2010-09-01 | 19:48:31 |

Elin                       | | 2010-09-01 | 19:48:47 |

gud vilken otur du hade! :(

Tina                       | http://tinatin.blogg.se/ | 2010-09-01 | 19:58:56 |

sådär hände det för mig också :S fy vad sur jag blev!





»
»
»