Well done!

22/2 - 2009
Bra gjort säger jag till mej själv just nu ^^ Idag for Jag, Emma och Susanne ut och red kl 11. Jag på Ludde, Emma på Fluffet (Ofeigur) och SusanneAron. Det var inte det bästa vädret men det funkade, man svettades mer än man frös och det är ovanligt :O Det var ca -5 fast det blåste lite och var mulet. Ludde skötte sig fin, fint. Vi tog galoppen i andra försöket och det var en väldigt fin galopp, men vi måste verkligen jobba med farten! Han kan när han vill helt enkelt! :)  xD Sen travade vi i sakta mak ett tag. Vi red Myrholma + vackra vägen. Det är en rundning på ca 2 timmar tillsammans! Det var verkligen underbart skönt. Jag försökte även med en galopp på en öppen raksträcka och det gick bra fast ibland försökte han att öka farten och ta kommandot, men icke. Då gjorde men en väldigt effektiv sak - one rein stop, i galoppen - tills han saktade till behagligt tempo igen - väldigt intressant men det funkade väldigt bra! Sen lyssnade han och galopperade i ett behagligt tempo tills vi saktade av och avslutade med en lugn trav och sen stannade vi och väntade in dom andra! xD Ludde är snabb och han älskar tydligen både snö och fart! :) Vi är nog lite farliga för varandra ;)

Väntar på att få bilderna av marie, så at jag kan lägga ut dom som hon tog när vi var och hälsade på hos Speedy :) <3



Bilder från HÅKAN HELLSTRÖM
    
              
    
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnes                       | http://nikonian.blogg.se/ | 2009-02-22 | 19:18:42 |

Tack! :) Och gratängen var god ^^

Maria                       | http://leptir.blogg.se/ | 2009-02-23 | 11:36:02 |

Svar : näe den är inte speciellt läskig så, men lite obehagligt när den är filmad med "vanlig" videokamera xP Men vi orkade inte se den, när vi satte på TVn så var de Beck på 4an så vi såg den istället xP haha

Lucía                       | http://doove.blogg.se/ | 2009-02-23 | 17:22:42 |

Har du egen häst? :D

Linda                       | http://hummingbird.blogg.se/ | 2009-02-25 | 09:27:37 |

Vet du ngn som är duktig på bloggdesign,har tröttnat på min!





»
»
»