Expectation

27/2 - 2009
Idag är det sista dagen innan sportlovet <3 Känns enormt skönt! Jag ska fara på sportlovsläger till Örträsk med KU-gänget och jag hoppas att det blir lika roligt som alla andra år :) Vi ska åka i angnäsbacken och på torsdag ska vi åka till Övik och bada :D (Jag ska även hinna med att shoppa lite) :P I helgen så är det marknan man tyvärr är det ju inget speciellt längre men lite ska man väll gå runt och kolla :) Jag ska försöka hinna rida mkt i helgen också! Får se om nån vill hänga me, det är ju så mkt roligare att rida med nån!

Igår var jag och red lite med Marie det blev en väldigt kort sväng för Marie trodde att Tindra inte var helt okej! Jag fick rida Elis som jag ska börja rida lite lugnt med när jag har tid över. Det mår han nog inte dåligt över! Han är lite som Ludde fast som han va innan jag började rida honom så mkt, så jag hoppas jag kan få Elis lite lugnare också. Han är så orligt av sig!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Bea                       | http://bealovehorses.blogg.se/ | 2009-02-28 | 11:10:38 |

Jättesnygg blogg! =D Vad tycker du om min nya bloggdesign/bild, den med rosa hav och ön med solnedgång?



Kramar Bea

evelina                       | http://evehedberg.blogg.se/ | 2009-03-01 | 19:33:18 |

fråga gärna något i min frågestund :)





»
»
»