Tomorrow

17/8 - 2009
Ja imorgon ska jag och Erik åka till Umeå och slösa lite pengar :) Det blir roligt och kanske man får slappna av lite! Hmm men jag vet inte vad jag behöver så det blir bara impulsköp (A) Haha men det är ju nästan roligast <3 ÅHH jag hoppas att jag får min mobil imorgon eller senast på onsdag innan jag och Erik åker till stugen! Haha just ja, jag ha ju inte skrivit att jag köpt en NY mobil redan <3 Det blir ett överasknings inlägg när jag har fått den så ni får se vilken typ, modell m.m. <3 Jag älskar den redan <3

Det har även hittat hit 5000 Besökare :)
*Roligt*

Och dagen efter imorgon är det den stora dagen!
Jag skriver upp på duvan kl 08.30 sen ska jag köra upp kl 14.45 fy ändå!
HOPPAS ATT DET GÅR BRA!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


em                       | | 2009-08-19 | 14:24:02 |

hej fin blogtg men jag behöver hjälp med ph :P





»
»
»