2011-03-28
 16:43:31

ebay

Hejsan,
förstå gången som jag handlar på ebay så jag hoppas du har lite överseende! Jag har aldrig varit med Paybal tidigar så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Är registrerad nu och ska skicka över pengarna men vilken email ska jag skicka pengarna till? Och är det rätt summa med 148 svenska kronor?

Visst ska jag klicka på "skicka pengar" sen "Betala ebay objekt"? eller ska jag välja "skicka pengar online"?

När jag klickar betala ebay objekt står det "Ett fel inträffade vid behandling av dina Betala för eBay-objekt."

"Obs! PayPal rekommenderar att du använder eBay Checkout för betalning av de här objekten."

Hur ska jag göra för att du ska få pengarna så snabbt som möjligt?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: