2010-12-09
 14:44:48

sponsring

Hejsan jag är väldigt intresserad av att hålla en jul tävling på min blogg (http://Tezzilicious.blogg.se) Så jag undrar om ni skulle vara intresserad av att sponsra till ett pris till min tävling. Min blogg håller på att växa sig större varje dag så jag tror att det skulle bli väldigt roligt och uppskattat av många med flera deltagare och ni skulle nog få en hel del mer besök då jag har tänkt att man kan orda så att man har en fråga som man måste gå in på eran sida för att hitta. HAr haft flera sånna liknande tävlingar och det har bara varit positivt då jag är duktig på att sprida budskapaet att jag har en tävling och vem som sponsrat. Har ni några krav på hur en tävling ska gå till eller nått annat speciellt ni vill ha med eller behöver veta? :) Jag skulle bli jätte glad om ni skulle vilja hjälpa till med sponsring! Jag skriver mycket om parfymer, smink, tips och olika produkter och allt som har med skönhet att göra.
 
//MvH Therese Bertheim http://Tezzilicious.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: