Bio Oil

Imorgon ska jag gå på jakt efter denna produkt! Skulle vara intressant att prova om den är så bra som dom säger ;) Jag har några bristningar som jag vill bli av med så ni ska nog få en recension om jag hittar den på apoteket!

Mirakelolja
Den naturliga oljan "Bio oil" beskrivs som en mirakelolja mot bristningar. Oljan innehåller vitamin A och E samt naturliga växtoljor - dessutom är den skön för både kropp och ansikte. Finns på Apoteket från 119 kronor.

"Bio‑Oil är en specifik hudvårdsolja framtagen för att hjälpa till att göra ärr, bristningar och ojämn hud mindre framträdande. Rekommenderas även för åldrande och uttorkad hud.

Bio‑Oil innehåller flera ingredienser som bidrar till att förbättra hudens karaktär och gör den mjuk, len och smidig och därmed minskar förekomsten av rynkig och lös hud. Bio‑Oil är också återfuktande, vilket förbättrar struktur, hudton och minskar förekomsten av fina linjer och rynkor. Bio‑Oil återuppbygger hudens naturliga fettlager och hjälper till att återställa den skyddande hinnan.

 

Bio‑Oil ska appliceras två gånger per dag. Vid ärr, bristningar och ojämn hudton i minst 3 månader. Resultatet är individuellt och varierar från person till person. Bio-Oil har flera gånger blivit bäst säljande produkt mot ärr och hudbristningar och produkten rekommenderas av läkare/apotekare/barnmorskor."

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sophie                       | http://sophiecoper.se | 2011-10-03 | 23:08:05 |

Hejhej, är du sugen på ett nytt skal till din iphone 4 ? Delta då i min tävling där du kan vinna ett valfritt skal till din iphone :)



LÄNK: http://sophiecoper.se/2011/september/vinn-valfritt-iphone-4-skal.html#comment

Anonym                       | | 2011-10-04 | 15:27:15 |

Hej!

Förut skrev du ett inlägg angående silver schampo, skulle du kunna skriva mer om det, vad det är och vilka märken du rekommenderar osv?

Em.                       | http://jonassonemelie.blogg.se/ | 2011-10-04 | 17:56:20 |

vilken fin blogg du har :)

Anonym                       | http://robinhoods.se | 2011-10-15 | 14:36:09 |

åh, jag älskar att gå på bio! vilken är din favorit du har sätt nånsin tror du? :)

ska se svensson svensson imorn, har varit taggad sen inspelningen började! :)





»
»
»