Hmm

Ja nu är jag lite less på allt känns det som :P Jag skulle verkligen vilja göra nått nytt med mina kommande bilder men jag vet inte hur jag ska ha dom om de bara ska redigeras lite och sen läggas upp eller om jag ska ha nån speciell text på dom.. Jag vet inte så än så länge blir det nog samma gammla som jag alltid har kört med sen jag började blogga! Men jag skulle även vilja göra om bloggen lite men har ingen ork så jag får väll ta det lite i omgångar tills den blir klar :P Jag har iaf bytt header nu tills vidare :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna                       | | 2010-07-29 | 16:04:09 |

du kommer säkert på nått jätte bra

Anna                       | | 2010-07-29 | 16:04:21 |

du kommer säkert på nått jätte bra

Emma                       | http://emmali.blogg.se/ | 2010-07-29 | 16:11:05 |

Emma                       | http://emmali.blogg.se/ | 2010-07-29 | 16:11:29 |

tycker att du ska skriva ditt namn på bilderna med nån fin skrivstils text





»
»
»