Get Me Started

25/10 - 2009

Idag har jag suttit och fixat lite med bloggen som ni kanske ser ^^, Jag har fixat till kategorierna och menyn lite så att det är lättare att hitta + sorterat lite i inläggen :) Jag har ju även äntligen fixat till min "under blogg" till min bloggdesign försäljning som jag har funderat över väldigt länge + att jag gjort en ny bloggdesign som är till salu ^^, Jag blev väldigt nöjd med den :)

Jag efteröyser nu massa kommentarer. Jag tycker det är jätte synd att man får i genomsnitt 50 besök per dag men max 2 kommentarer av dom 50 :O Det är inte bra jag vill ju ha massa roliga kommentarer. Kommenterar ni så besöker ju jag eran blogg och kommenterar såklart!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jane                       | http://djungeljein.blogg.se/ | 2009-10-25 | 21:24:32 |

sv. haha faktiskt, otur! Jo nu är jag faktiskt ganska fattig :o måste spara inför julshoppingen ;)

Elin [Glasartad]                       | http://glasartad.blogg.se/ | 2009-10-26 | 08:16:18 |

Bloggdesignen du säljer blev ju toppenbra! :)

Sv: Tack! :D

Anonym                       | | 2009-11-03 | 20:06:19 |

VARFÖR SKRIVER DU DETDÄR? ALLA VET VÄL REDAN VAD TWILIGHT OCH STEPHANIE MEYER ÄR? :D





»
»
»