Sadness

20/12 - 2009

Ja nu sitter Erik på bussen påväg till Umeå och jag sitter här vid datorn och sörjer! Jag ska nog lägga mej och se nån film snart ;) Ni får veta vilken senare när jag har bestämt mej ^^, Gud så godis sugen jag är XD Det riktigt suger i magen efter choklad <3 Men jag orkar inte gå och köpa nått nu så det får vara!

Idag har jag varit och ridit Tornardo, det var verkligen härligt att vara ute idag då det inte va så kallt som det har varit i några dagar. Det va bara -6 grader typ :) Dock inte så vackert väder, men ingen snöfall eller regn så det var bra iaf! Tornardo blir så lugn och bra när han är med Tindra så det är toppen :) Sötnosen <3

Mitt internett funkar inte än heller så jag kan inte lägga ut några bilder. Hoppas att det går till sig under nästa vecka :) Blir ju inte en riktig foto blogg annars :) ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jessica                       | http://saywhatyouwant.blogg.se/ | 2009-12-21 | 17:15:42 |

vad gör du då?:)

Emma                       | | 2009-12-22 | 12:09:43 |

Snygg blogg :)





»
»
»