Weleda Nail Care Pen - Review

Weleda Nail Care Pen
Produktens Beskrivning: Weleda Nail Care Pen är en nagelpenna med ett vårdande, mjukt oljevax som lätt appliceras på nagel och nagelband. Mjukgör och vårdar naglarna och nagelbanden och stärker nagelns uppbyggnad. Nageloljan innehåller granatäpplekärnolja och är rik på fettsyror, antioxidanter och polyfenoler som hjälper till att hålla hud och naglar fina och starka.
 
Weledas nagelvårdspennor gör det enkelt att ge naglarna en ekologisk snabb-manikyr hemma. Ett bra komplement till Weledas handkrämer. Pennorna är lätta att ta sig i handväskan för att ta hand om sina händer och naglar när man får en stund över. Den mjuka formulan i produkterna är baserade på granatäpplekärnoljan. Det är en av de mest vitaliserande oljorna och en riktig ”super-fruit” då den är mycket rik på fettsyror, antioxidanter och polyfenoler.
 
Min kommentar: Den är otroligt smidig och med en väldigt bra kräm för nagelbanden som smart doseras med hjälp av den här pennan. Jag har flitigt använt den här dagligen på mina naglar för jag har så mycket lättare att komma ihåg att sköta om mina sköra nagelband. Den är lätt att smörja in, går in snabbt i huden och doftar gott.
 
Pris: 139:-
Volym: 2,2ml
Var: Apotea.se, Life
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 5/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»