Toni & Guy Cleanse Dry Shampoo

Toni & Guy Cleanse Dry Shampoo

Produktens Beskrivning: TONI&GUY Dry Shampoo är det professionella torrschampot som gör ditt hår rent och fräscht! Den eliminerar snabbt smuts, olja och andra orenheter för att lämna ditt hår i ett fantastiskt fräscht skick. Då man bör undvika att tvätta håret varje dag är denna perfekt att använda dagen efter, för att få ett renare utseende på håret, eller bara för att ge ett intryck av nystylat hår. Utan att lämna rester ger den även stadga och volym. Perfekt som en extra finish i din dagliga hårrutin!

 
Min kommentar: Torr shampoo är inget jag överanvänder då jag inte behöver tvätta håret så ofta ändå. Men det är ändå en produkt som alltid är bra att ha hemma. Däremot tycker jag inte alls om den här. Den doftar gott men jag märker ingen direkt skildnad på håret och ger ingen volym om man inte använder halva flaskan vill säga.
 
Pris: 119:-
Volym: 250ml
Var: Lyko.se, eleven.se, Åhlens
Köpa Igen: Nej!
Betyg: 2/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»