Glossybox April 2016 'Face On'

Min Glossybox* var lite sen den här månaden och tyvärr blev jag faktiskt väldigt besviken över min box den här månaden då andra har fått gel nagellack och hår färgnings produkt men det jag är mest glad över i den här boxen är faktiskt Tea tree spot & blemish patches och Unani ansiktsmasken.
 
♥ - Benefit Cosmetics Dew The Hoola: Fuska fram en tillfälligt solkysst hy med denna nya flytande bronzer från
benefit som på ett naturligt sätt smälter in i huden. Formulan är superlätt och ger ingen täckning utan bara sidenlen solkysst hy. 310:-/30 ml (Originalstorlek)
♥ - Unani Dermo Defence Mask: Underbart fuktgivande ansiktsmask som förser huden med extra näring samtidigt som huden rensas från orenheter. 160:-/100 ml (Originalstorlek)
♥ - Hey Honey Good Morning: Honey Silk Facial Serum: Lätt och lyxigt serum som förnyar huden. Vårdande ingredienser så som honung, aminosyror, havtornsolja och Vitamin E ger en intensivt återfuktad hy som strålar. Kan användas som primer under makeup för en perfekt finish. 340:-/30 ml (Originalstorlek)
♥ - Conscious Skincare Grapefruit Lemon and Cedarwood Wash: Ekologisksk duschcrème med väldoftande grapefrukt, citron och cederträ. Den löddrande formulan rengör skonsamt huden utan att torka ut. Innehåller enbart veganska ingredienser. 180:-/250 ml (Originalstorlek)
♥ - Beauty Formulas Tea tree spot & blemish patches: Behandla finnar effektivt med dessa genomskinliga, runda små plåster som appliceras direkt på blemman. Innehåller tea tree-olja som har antibakteriella och antiseptiska egenskaper. Låt gärna plåstret verka under natten! 39:-/36 st (Originalstorlek)
 
Blev ni nöjd med era boxar? Jag hoppas det! ^^, 
*Glossybox skickas ut en gång i månaden med 5 produkter för 139 sek. 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»