Rosenserien Cleansing Cream Sweden ECO Beauty - Review

Rosenserien Cleansing Cream Sweden ECO Beauty
Produktens Beskrivning: Rosenserien Cleansing Cream är en skonsam och vattenlöslig rengöring som effektivt tar bort smuts, makeup och döda hudceller. Den kan används på normal till torr hud eller känslig hud.
 
Min kommentar: Nu känner jag att jag även fått en riktig uppfattning om den här svenska och ekologiska rengörings krämen från rosenserien, som jag testat i lite mer än en månad och tänkte ge er en recension. Jag älskar helt klart den nya doften hos rosenserien då jag tastade några produkt för flera år sen och då luktade alla så väldigt starkt men nu är doften underbart och jag gillar verkligen att använda den här! Den är riktigt behaglig att använda då den är krämig och mjuk, lätt att gnugga och skölja av. Den tar bort sminket bra och lämnar ytterst lite kvar på huden men svider i kontakt med ögonen så tänk på att ta bort ögonsminket för sig. Har använt den morgon och kväll varje dag under testtiden och jag har över halva kvar ändå så dryg är den och man behöver bara ett lätt pump varje gång.
 
Pris: 289:-
Volym: 200ml
Var: Apotea.se, Life
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 4/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pia                       | http://hornstull.nu | 2016-06-29 | 16:06:39 |

Åh, tack för tipset! :)





»
»
»