Glossybox Juni 2016 "Welcome To The Pink Planet"

 
Hej, jag hoppas att det är bra med er idag! Här kommer lite bilder på månadens Glossybox* som är riktigt gullig men innehållet förstår jag inte riktigt. Jag tycker att glossybox har börjat tappa nått fruktansvärt dom här senaste månaderna och jag börjar faktiskt att lessna. Det är super kul med olika namn och teman på boxarna men det känns som att dom bara slänger ner produkter utan eftertanke i dom. Den här boxen är framtagen med frontfiguren Linda Hallberg som är en vågad, färgstark och känd make up artist men jag tror inte att hon valt en enda pryl i den här boxen. Blev super glad när jag såg att det var "hennes" box och tänkte WOW nu kommer det lite produkter "outsid the box" lixom! Men neeh bara som vanligt med röd eller tant rosa nyans på läpp produkterna, maskara och dushkrämer.
 
♥ - Elizabeth Mott Thank Me Later Eyeshadow Primer 175:-/10ml (Originalstorlek)
Silkeslen primer som ger dina ögonskuggor mer intensitet och förlänger hållbarheten för din ögonmakeup. Du slipper dessutom veck på ögonlocken. Det räcker med en klick lika stor som en ärta för båda ögonlocken.
♥ - The Beauty Crop PBJ Smoothie Stick 130:-/2,5ml (Originalstorlek)
Färgstark läppstiftspenna som vårdar och återfuktar läpparna. The Beauty Crops produkter baseras på naturliga ingredienser och PBJ Smoothie Stick innehåller bland annat mandelsmör och gojibär, fulla med antioxidanter.
♥ - Palmolive Aroma Sensations Duschgel 23:-/250ml (Originalstorlek)
Palmolives Aroma Sensations är en serie med väldoftande duschkrämer som ger dig en aromatisk upplevelse! Kraftfulla naturliga ingredienser ger varje produkt en unik doft och färg som påverkar ditt humör.
♥ - Glam of Sweden Matte Top Coat 39:-/15ml (Originalstorlek)
Fixa trendiga naglar med detta snabbtorkande topplack som appliceras ovanpå ditt favoritlack för en matt finish. Lätt, roligt att använda för att skapa nail art. Testa att måla halva nageln för en diskret men cool look.
♥ - Icona Milano “Emotion Allowed” – Volume Waterproof Mascara 159:-/10ml (Originalstorlek)
Intensiv, svart mascara som tillåter alla känslor. Den vattenfasta formulan passar utmärkt i sommar och klarar såväl bad som hög luftfuktighet. Applicera med sicksackrörelser för maxad volym, går att bygga upp effekten.
 
Blev ni nöjd med era boxar? Jag hoppas iaf det! ^^,
*Glossybox skickas ut en gång i månaden med 5 produkter för 139 sek.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Louise                       | | 2016-07-14 | 11:45:30 |

Vet ingen som är nöjd med Glossybox länge, och då snubblar jag ändå över anhängare till boxen regelbundet. Finns en bättre sminkbox har jag hört, testat den?

Svar: Nä precis, men man går ju fortfarande och hoppas på bättring! Visst, det finns rikitga guldkorn ibland men tyvärr för sällan. Nej det har jag inte, vet bara om lykos egna man kan beställa och lookfantastic boxen som är likvärdig glossybox och den har jag faktiskt funderat på att testa också. Vet du om fler?
Therese Bertheim





»
»
»