New In: Revlon Uniq One Lotus Flower

Jag älskar Uniq one orginal produkten men jag tycker att den luktar så starkt så jag har inte köpt någon ny sen min tog slut och när dom kom med cocos så blev jag så sugen men jag vågade inte klicka hem den utan att prov dofta på den då cocos är en doft man antingen älskar eller hatar så kan det bli mycket för omgivningen om det luktar för starkt men när den här kom kunde jag bara inte låta bli och den luktar SÅ gott. Starkt men på ett väldigt okej vis så den här rekomenderar jag verkligen!
 

10 fördelar

  • Återuppbygger skadat hår
  • Tillför glans och eliminerar frissighet
  • Skyddar vid värmestyling
  • Gör håret silkesmjukt
  • Färgbevarande med UVA/UVB-skydd
  • Gör håret lättare att styla
  • Gör håret medgörligt
  • Ger en hållbar frisyr
  • Förebygger kluvna toppar
  • Ger naturlig fyllighet
 
Rek.pris: 179:-/150ml
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»