Tezzilicious Bloggpaus Över

 
Som ni har märkt har jag haft en längre paus från bloggandet nu och det beror på ett antal händelser och saknad av insperation. Men nu har jag hittat tillbaka och ska se om det går att ta upp bloggandet på samma nivå som innan. Jag har en massa nytt och spännande att visa för er och jag har testat en hel del fina, nya och intressanta produkter som jag nu kan visa, tipsa och skriva om. Känns riktigt roligt att hitta glöden igen och att se att ni läsare inte tappat hoppet utan fortfarande är inne och besöker min blogg.
 
Det är svårare än man tror att komma tillbaka och ta upp bloggandet då man varit utan den så länge! Man har liksom glömt bort den tiden i sin vardag som man gav till bloggen och gett den till annat. Men det tar väll sin tid innan man kommer igång i skrivar takterna och hinner följa upp allt man missat.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»