Vichy Pureté Thermale Rengöringslotion - Review

Vichy Pureté Thermale Rengöringslotion torr/känslig hud

Produktens Beskrivning: Vichy Pureté Thermale Rengöringslotion för torr/känslig hud rengör milt och effektivt ansikte, hals och ögon från makeup, svett, smutspartiklar och alla slags orenheter. Används morgon och kväll på ansikte och hals. Massera lätt med fingrarna. Ta bort rengöringslotion med fuktad bomullsrondell. Använd gärna ett ansiktsvatten efteråt. Milt parfymerad. Utan parabener. Alla Vichys produkter är dermatologiskt testade. Detta innebär att produkterna är noggrant testade under kontroll av dermatologer (hudläkare).

 

Min kommentar: En favorit innom rengörings värden. Den här använder jag inte varje dag utan bara när jag känner att min torra blandhy vill ha mer fukt. Jag har använt den både som rengöring och sköljt av med varmt vatten eller som den är utan att skölja av och den ger bra resultat beroende på vad man är ute efter för fukt resultat. Den är skön och doftar milt och gott. Den är otroligt dryg och man behöver ungefär en klick stor som en ärta till hela ansiktet. Ger en fräch, svalkande och återfuktad känsla efteråt.

Pris: 149:-
Volym: 200ml
Var: Apoteket
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 5/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»