Tezzili's första men behövliga KÖPSTOPP! ^^,

Nu har jag infört mitt första köpstopp på nagellack på obestämd tid då jag får hemskickat en hel del som jag vill hinna med och jag har en drös av lacker som jag har haft stående hur länge som helst som jag inte ens har hunnit använda så känner att jag vill börja gå igenom det jag har och spara lite pengar tills vidare. Jag ska gå igenom minst 70% av mina lack innan jag häver mitt köpstop MEN det vet jag inte hur länge det kan ta.. Ska göra mitt bästa att hålla mina köpsug i schack här framöver, trots att jag vet att det är svårt med alla underbara lack som hela tiden kommer!!  
 
Jag har väldigt mycket nytt som jag inte haft tid att visa er heller, allt från pressutskick till egna inköp. Det kommer inom kort. Jag har även fått några önskningar på inlägg som jag har tänkt knåpa ihop till er snart.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»