L300 Bio Energy Hydrate & Repair Night Cream - Review

L300 Bio Energy Hydrate & Repair Night Cream

Produktens Beskrivning: Med 97% naturliga ingredienser innehåller den ekologiskt extrakt av ulltistel som stimulerar hudens återuppbyggnad medan du sover. Hudens fuktnivå och barriärfunktion förbättras så att huden bättre kan behålla sin motståndskraft och spänst. Vårdande sheasmör ger näring och skydd och bevarar din huds mjukhet.

 

Min kommentar: En lyxig och lätt nattkräm som luktar milt och gott. Den ger tillräckligt med fukt och näring under natten utan att kännas för tung. Förpackningen är i glas och väldigt snygg men varken praktisk att ha i badrummet om man tappar den eller så hygienisk. Föredrar pumpformat alla gånger. Priset är kanon och gör den till en riktigt bra nattkräm för oss med yttorr och känslig blandhud.

Pris: 179:-
Volym: 50ml
Var: Apoteket
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 4/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sophie coper                       | http://sophiecoper.blogg.se/ | 2013-12-04 | 08:24:43 |

Hejsan!
Jag har just nu en julkalender i min blogg, i dagens lucka kan du vinna en dvd skiva från moderskeppet! Det är går snabbt och enkelt att delta, endast några sekunder!

Kram

Marika Yngvesson - Elitryttaren                       | http://elitryttaren.webblogg.se/ | 2014-01-09 | 17:10:44 |

Vill du ha mer besökare till din blogg? Länka den i detta inlägget:
http://mirramarika.blogg.se/2014/january/lanka-din-blogg.html#comment
Lägger upp just din blogg + vad jag tycker om den i ett inlägg :)





»
»
»