L300 Bio Energy Hydrate & Repair Day Cream - Review

L300 Bio Energy Hydrate & Repair Day Cream

Produktens Beskrivning: Med 97 % naturliga ingredienser innehåller ekologiskt extrakt av ulltistel som stimulerar hudens återuppbyggnad och cellernas naturliga reparationsprocesser. Hudens fuktnivå och barriärfunktion förbättras så att huden bättre kan behålla sin motståndskraft, mjukhet och lyster. Din hud upplevs som fräschare, slätare och känns härligt återfuktad hela dagen. 

 

Min kommentar: En lyxig och lätt dagkräm som luktar milt och gott. Den håller fukten hela dagen utan att det stör sminket vilket är fachinerande! Detta även utan att jag känner mig blankare eller får tilltäppta porer. Förpackningen är i en glasburk och väldigt snygg men varken praktisk att ha i badrummet om man tappar den eller så hygienisk. Föredrar pumpformat alla gånger. En riktigt bra dagkräm och serie för oss med yttorr och känslig blandhud. Eftersom innehållet och priset är så pass bra blir det högsta betyg även om jag hellre hade sett en annan typ av förpackning.

Pris: 179:-
Volym: 50ml
Var: Apoteket
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 5/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»