New Real Techniques 'Eyes Brush Starter Set'

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mika                       | http://mikasstyle.devote.se | 2013-05-05 | 17:16:28 |

Hur var dessa penslar? Såg även att du hade en från tidigare. Hur var dom,något minus med dom?

Svar: Jag gillar dom verkligen. Har inte hunnit testa dom riktigt med allt än men det kommer att komma recensioner på samtliga penslar var för sig. Den tidigare borsten "Real Techniques 'Expert Face Brush" har jag testat mer och den är verkligen super bra till foundation både puder och flytande så den rekommenderar jag verkligen :) Men som sagt så kommer mer utförlig recension på dessa snart när jag har hunnit tvätta och använda dom några gånger för att se hur det är med känsla, resultat och hårsläpp m.m. :)
Therese Bertheim

Anonym                       | | 2013-05-07 | 15:03:55 |

Hej var har du köpt dem och hur mycket?





»
»
»