New In From Yves Rocher

Förlåt för min absolut värdelösa uppdatering och jag har inte riktigt nått att skylla på längre. Men jag har väldigt mkt att göra och har prioriterat vovven och promenaderna då det varit rätt härligt väder!
 
Här kommer lite bilder på mitt senaste paket från Yves Rocher. Blev lite nya parfymer då man fick en valfri produkt gratis + att man fick välja en parfym som premie och ville verkligen prova So Elixir Purple och det var ett kanon pris :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym                       | | 2013-03-05 | 22:57:37 |

hejsan är du duktig på att göra naglar? :) såg dina bilder på dig heder :)

Svar: Jo jag har gjort alla naglarna i min header och för den delen har jag även tagit alla bilderna också ^^,
Therese Bertheim

Sara                       | | 2013-03-06 | 01:51:23 |

Den ljusa So Elixir valde jag som gratis vara. Tycker den luktar gott. Hur tycker du den lila doftar?

Svar: Okej jo den valde jag också som gratis och den är underbar! Den lila blev direkt en favorit så det var bra att jag fick med en mindre flaska också i erbjudandet :D Rekommenderar verkligen den lila om du älskar so elixir serien :D
Therese Bertheim

Sara / Prettypolish                       | http://prettypolish.blogg.se | 2013-03-11 | 19:03:38 |

Åh jag älskar verkligen Yves Rocher! Och jag har också en exakt likadan handkräm, tycker den luktar undertbart gott! :)

Svar: Älskar Yves Rocher ^^, Dom är riktigt bra och har bra produkter :D
Therese Bertheim





»
»
»